10 клас Українська література. * ПавлоТичина. Поетична спадщина П.Тичини-одна з вершин української поезії ХХ ст. Трагізм життєвого і творчого шляху митця у тоталітарній системі. Жанрово-стилістичне багатство, ідейно-художнє новаторство митця. Д/З с. 213. Вивчити біографію та опрацювати матеріал підручника.
* Збірка "Сонячні кларнети"-подія європейського масштабу.ТЛ:символізм як різновид модернізму. Д/З Опрацювати матеріал підручника на с.214.
* Єдність природи, почуттів людини й музики у поезіях "Арфами, арфами...", "Ви знаєте, як липа шелестить...", "Пастелі". Д/З Опрацювати матеріал підручника на с.214-218. Аналізувати твори, дати відповіді на запитання в кінці поезій.
* Глибина почуттів ліричного героя у поезії "О панно Інно..." та художні засоби вираження. Д/З. Опрацювати матеріал підручника на с.219. Визначити у творі художні засоби.
"Пам"яті тридцяти"-збірний образ ліричного героя. Історична основа поезії. Образно-символічне вираження ідеї твору. Д/З Опрацювати матеріал підручника на с.220. Дати відповіді на запитання на с. 221.
* Симфонія "Сковорода". Історія написання твору. Сковородинівська барокова традиція в українській літературі. Жанрове новаторство. ТЛ: жанр-поема-симфонія. Д/З. Опрацювати матеріал підручника на с.221-225. Вміти аналізувати текст. Дати відповіді на запитання на с. 225
.10 клас Українська мова. $43 впр 359, 361, 362 (письмово). д/з $43 впр 363.
$43 с.223 впр 365, 366, 367,368 (письмово) д/з впр 369.
$43 впр 370,372,(письмово). д/з впр 373.
$45 впр 388, 389(усно), 392,393 (письмово). д/з $45 впр 390, 394.
$44впр 378(усно), 379(ІІ), 380 (письмово) д/з $44 впр 381, 382.
$44с.232 впр 384 (письмово). д/з $44 впр 385.
$44 впр 386 (ІІ)(письмово). д/з $44 впр 386(ІІІ).
$46 впр 401, 402, 403(письмово) д/з $46 впр 404.
$46 с.249 впр 409, 410(усно), 412(письмово). д/з $46 впр 413
$46 с.245-250 впр 406 (письмово). д/з $46 впр 407,408(усно).
|